Pages

Bantal Mini Gantung

Teks: Nurshuhada Abdullah
Foto: Nurshuhada Abdullah



Aktiviti tengah hari tadi.

Aktiviti menyelongkar projek-projek lama yang terperap dalam laptop. Entri sebelum ini pun saya ada kongsikan projek kraf saya dulu.

Ini juga antara salah satunya.

Masa mula-mula dulu, ingat nak buat pincushion sebab sayang nak buang kain-kain lebih yang ada. Bila dah gunting, jahit dan akhir sekali nak isikan dengan fiber, tiba-tiba saya tukar fikiran pula. 

Disebabkan saiznya kecil sangat, saya rasa tak sesuai nak jadikan sebagai pincushion. Saiz bantal ini berukuran cuma lebih kurang 2.5 inci x 2.5 inci saja.

Jadi, saya jahitkan lace pada hujung bantal. Akhirnya, jadilah seperti dalam gambar.

Jawabnya digantung jadi hiasan sajalah bantal mini ini.




Jumpa lagi di entri seterusnya. In shaa Allah.

Selamat berhujung minggu dan selamat menjahit !.



No comments:

Post a Comment