Pages

Skirt Kedut Untuk Si Adik

Teks: Nurshuhada Abdullah
Foto: Nurshuhada Abdullah



Skirt kedut lagi ?.

Sekarang ini memang musim saya menjahit skirt kedut. Jadi, buat masa ini entri saya akan penuh dengan skirt kedut saja.

Selepas ini saya tidak tahu musim saya menjahit apa pula.

Macam buah-buahan pula ya ada musim.


Skirt ini saya jahitkan untuk adik perempuan saya di kampung. Bahagia betul mereka ya ada kakak yang suka menjahit. Lebih-lebih lagi adik saya yang ini memang kuat melaram.

Seronok sangat dia. Tak sabar-sabar nak ambil gambar.

Saya pun tumpang seronok juga, sekurang-kurangnya dapat menghasilkan sesuatu yang menggembirakan orang lain.


Si 'bulus' ini pun sibuk nak bergambar. Dia pun nak melaram juga dengan bulunya yang putih gebu dan suci murni tu.



No comments:

Post a Comment